Pages

Friday, March 17, 2017

Varianta hibrida a caracatițelor pentru prematuri / Octopus for a preemie hybrid version - tutorial

În demararea proiectului Octopus Romania - Caracatițe, prietenii prematurilor, un rol foarte important l-a jucat prietena mea Raluca Armega, fără de care nu aș fi ajuns poate la doamna doctor Livia Ognean, de la Baby Care Sibiu, care s-a dovedit la fel de entuziasmată ca și noi.

Dar Raluca nu știa să croșeteze... și își dorea și ea să pună umărul cumva în beneficiul prematurilor, folosindu-și talentul - acela de a coase, căci ea e maiestră în păpuși cusute (descoperiți aici păpușile ei - Bella Isa -Păpușa cu tutu). I-am propus atunci varianta hibridă, cu corpul cusut și doar tentaculele croșetate.

Primele două seturi de tentacule i le-am croșetat eu, ba chiar m-am chinuit să fac eu însămi varianta mea hibridă (fără succes, însă, din cauza lipsei de experiență). Nici pentru Raluca nu a fost floare la ureche din prima. După ce a experimentat cu mai multe tipare, a ajuns la forma optimă din acest tutorial, folosind un tipar la îndemână pentru toată lumea - o banală cană rotundă... Între timp, Raluca a învățat să-și croșeteze singură tentaculele, și are toată admirația mea pentru acest lucru!

Ideea acestei variante hibrid este una inedită și originală, însă noi sperăm ca ea să fie preluată și de celelalte țări, în beneficiul prematurilor... În acest sens, căutăm voluntari pentru traducerea acestui tutorial în engleză !!! :) Vouă cum vi se pare? Cine s-ar încumeta la această variantă? Eu una sunt sigură că va deveni varianta mea preferată - în primul rând, pentru că este mult mai rapidă decât cea croșetată! :D



Notă: în fotografiile de mai sus, care aparțin Ralucăi, caracatițele au purtat accesorii înflorate doar pentru ședința foto! În proiectul Octopus România, ele nu vor putea fi ornamentate în acest fel! Urmăriți regulile pentru voluntari, unde se face referire la siguranța copiilor și la procedurile de dezinfectare care vor avea loc la temperaturi înalte și suficient de des pentru ca astfel de accesorii să nu reziste în timp.

No comments:

Post a Comment